18 Januari 2011

Ipoh Perak

Sekian lama menyepi bukan bermaksud aku lupa untuk uptodate,tp busy pergi kerja,cuti la..sekarang ni,dah nak masok sebulan aku kerja kat sini.Tetapi,tak bermakna aku tak boleh bercuti kan.Aku baru jeh balik dari Ipoh Perak selama 3 hari 2 malam.Tujuan aku pergi sana hanya la untuk menyambut hari lahir Jeff,kawan kepada boifee aku.So,agak seronok lah dapat berkenalan dengan ramai orang.Harap,lepas ni pergi jalan2 lagi lah!

Ni lah burfday boy.Jeffry n his future wifee Siti Diana.Moga2 kekal hingga ke akhir hayat.AMIN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan